Van hoogtepunt naar hoogtepunt

EEN AANRADER

Een eigen bedrijf, meer gezongen dan ooit tevoren en ambities tot aan de maan. En dan te bedenken dat ik vorig jaar rond deze tijd nog geen idee had wat ik wilde doen. Na al het interne uitzoekwerk, gesprekken met familie en vrienden, lezen van hulpboeken, volgeschreven notitieboekjes, chaotische dagen, vele lange wandelingen op het strand en in het park, kan ik zeggen dat ik trots ben op wat ik heb bereikt. Een paar hoogtepunten op een rij:

Mijn band Swing & Tell opgezet, waarmee we intussen superleuke optredens hebben gehad op gave locaties. Van Rollende Keukens tot Stadsschouwburg Amsterdam, van een gezellig verjaardagsfeest in IJsselstein tot het geweldige mini-theater Bacchus in Aalsmeer.

Hardcore Happy gestart samen met zangeres Noortje Fassaert, met als resultaat deze enorm gave videoclip. Heel bijzonder hoe de professionele crew zich vol enthousiasme heeft ingezet. Houd ons in de gaten, want er liggen grootse plannen in het verschiet!

Het eerste feest van Buur(t)feest Amsterdam, waarvoor het idee al een paar jaar in mijn hoofd ronddoolde, was een succes. Zondag 21 februari 2016 staat de eerstvolgende festiviteit op de agenda en er zullen er nog veel volgen. Binnenkort meer daarover via de website en op de Facebookpagina van Buur(t)feest Amsterdam.

De conclusie die ik kan trekken is dat muziek mij in 2015 heel veel heeft gebracht. Naast inspiratie, ideeën en vrolijkheid, ook allerlei mooie, lieve, oprechte personen. Dat vind ik dik, vet bijzonder!

Het komende jaar ga ik lekker verder met dromen en dromen verwezenlijken.
Doen wat je echt wilt; ik kan het iedereen aanraden.

Geniet van 2016, maak er wat moois van!

Liefs Lin

Geef een reactie

